Wanneer het gesprek voorbij is, laat de telefoon geopend.

- Bij het stellen van vragen, zeker om te vragen over de voordelen van elk product of dienst dat het vooruitzicht zou willen hebben. Hoe waardevoller de informatie die u verstrekt, hoe groter de kans is dat het vooruitzicht een optie boven de andere zal kiezen. Houd in gedachten dat het niet uitmaakt hoe goed een product of dienst mag lijken, kan de verkeerde vraag het tegenovergestelde effect hebben. Vertel de vraagsteller wat ze krijgen verkeerd.

- Na het gesprek voorbij is, de oproep moet worden voltooid beschouwd. Als de oproep was minder dan tien minuten, is er geen behoefte om iemand te volgen sturen. Aan de andere kant, als het gesprek duurde meer dan tien minuten, zou de volgende stap zijn om iemand uit te sturen naar de klant.

- Stuur follow-up berichten. Zorg ervoor dat de follow up bericht staat precies wat tijdens het gesprek werd besproken. Vertel het call center vertegenwoordiger, als u dit wilt in persoon te bespreken.

- Wanneer het gesprek is voltooid, niet het gesprek te beëindigen. In plaats daarvan wachten tot de vertegenwoordiger kan opvolgen met het vooruitzicht. In feite moet het vooruitzicht worden gesteld als de oproep is voltooid, zodat zij u kunnen vertellen hoe lang ze moesten wachten.

- Het beste advies voor een call center is voor de behandeling van elke klant als een koning. Het maakt niet uit of ze hebben een geweldig product of dienst of bereid zijn om nu te kopen. Elke klant moet worden behandeld als een koning.

Tot slot is het belangrijk om te weten dat prospectie is een van de vele aspecten van het call center proces. Het is belangrijk om niet alleen follow-up met een prospect na het maken van contact, maar ook om elke prospect als een koning behandelen. Immers, iedereen houdt van een koning te zijn.

.

Ook interessant

Callcenter

Waarom Is Het Zo Belangrijk Om een Call-CenterAls u werkt met een call center, dan weet je dat het essentieel is om een ​​aantal strategieën op zijn ...

Lees verder

Callcenter

De huur wordt terugbetaald bij verkoop van het product of de dienst van de klant. Het voordeel van dit type centrum is dat het kosteneffectief is en ...

Lees verder

Marktonderzoek

Marketing OnderzoekMarketing onderzoek is een diepgaande studie van de producten en diensten aan te bieden aan potentiële klanten. Marketing onderzoek ...

Lees verder